نشریات موسسه امام خمینی(ره)

پیوند: http://nashriyat.ir/

تاکنون مؤسسة آموزشي و پژوهشي امام خميني قدس سره با تربيت بيش از هزار دانش‌آموخته در رشته‌هاي گوناگون علوم انساني و اسلامي، در مقاطع مختلف تحصيلي کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري، و انتشار صدها جلد کتاب گران‌سنگ و ده‌ها نشريه علمي و تخصصي در حوزه‌هاي گوناگون علوم انساني و اسلامي،‌ به سهم خود، گام‌هاي بلندي در بازشناسي و بازآفريني فرهنگ ديني برداشته است. معاونت پژوهشي مؤسسة آموزشي و پژوهشي امام خميني قدس سره با تأسيس و راه‌اندازي «اداره كل نشريات تخصصي» گام بلندي در اين زمينه برداشته است. از جمله نشريات تخصصي اين اداره، عبارتند از:
الف. نشريات علمي ـ پژوهشي
1. «معرفت فلسفي»؛ 2. «معرفت كلامي»؛ 3. «معرفت اديان»؛ 4. «معرفت اقتصاد اسلامي»؛ 5. «معرفت سياسي»؛ 6. «معرفت فرهنگي اجتماعي»؛ 7.«روان‌شناسي و دين» ؛ 8. «قرآن شناخت» 9. «تاريخ اسلام در آينه پژوهش» 10. «اسلام و پژوهش‌هاي تربيتي»
ب. نشريات علمي ـ ترويجي
1. «معرفت»؛ 2. «معرفت اخلاقي»؛ 3. «معارف عقلي»؛ 4. «اسلام و پژوهش‌هاي مديريتي»
ج. نشريات علمي ـ تخصصي
1. «حكمت عرفاني»؛ 2. «معارف منطقي»؛ 3. «انديشه‌هاي حقوقي عمومي»؛ 4. «عيار پژوهش در علوم انساني»
مجموعه‌اي که پيش‌رو داريد،‌ حاوي اطلاعات اجمالي در خصوص نشريات تخصصي است که تاکنون به زيور طبع آراسته گشته و هريک به سهم خود توانسته‌اند، مخاطبان فرهيخته‌ زيادي را جذب نمايند.

اداره كل نشريات موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني قدس سره زير نظر معاونت پژوهش 18 نشريه چاپ مي کند که مورد استقبال مجامع علمي و دانشگاهي مي‌باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.