ظهور حضرت مهدی (عج الله) آخرین ایستگاه گفتمان انقلاب اسلامی

به گزارش رابط خبر مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه،  همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) وتقارن آن با ایام انتخابات، جلسه بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام میثم حاجی احمد مسئول سازمان بسیج طلاب اصفهان، مدرس حوزه و دانشگاه و متخصص در فضای مجازی در تاریخ 21/1/96برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی احمد در ابتدا ضمن تبریک میلاد حضرت علی (علیه السلام) با تقسیم تاریخ اسلام به 5 دوره ؛ بعثت را آغاز اسلام،  و غدیر، عاشورا و مهدویت ؛به ترتیب استکمال، حفظ و جهانی شدن اسلام دانست . ایشان در ادامه خاطر نشان کرد برای رسیدن به جهانی شدن اسلام، مهدویت نیازمند مقدماتی است که این مقدمات قطعا با انقلاب اسلامی حاصل می شود .

مدرس حوزه و دانشگاه  با بیان نکاتی ازحوادث سقیفه، یهود را مهمترین عامل جنگ نیابتی در آن زمان برشمرد و آنان را  مهره چینان  سقیفه و برنامه ریز جنگ های زمان خلافت حضرت علی (علیه السلام) دانست. وی اذعان کرد حضرت زهرا (سلام الله علیها) اولین کسی است که با بصیرت ، مقاومت و جهاد تا پای جان خود و فرزند نقش خود را در کنار ولایت ایفا کرد و این همان جهاد کبیر است که حضرت آقا با تمسک به آیه 52 فرقان بیان فرمودند :« با تبعیت نکردن از دشمن در همه حیطه ها باید دست رد به سینه او زد .»

مسئول سازمان بسیج طلاب با بیان نظریه ساموئل هانتینگتون متخصص علوم سیاسی ونظریه پرداز برخورد تمدن‌ها که به  پیش‌بینی کشمکش جهان غرب با جهان اسلام شهرت جهانی پیدا کرده، معتقد است: تنها فرهنگی که لیبرال دموکراسی آمریکا را به خطر می اندازد فرهنگ انقلاب اسلامی است. وی در ادامه  تصریح نمود: مذاکره در جنگ بین حق و باطل جواب نمی دهد و سازش با دشمن او را جری تری و  نتیجه عکس می دهد. تنها راه حل، مقاومت است. امروزمنافقین و دشمنان با شایعه پراکنی و نفوذ در نامزدهای کاندیدها سعی درتخریب چهره های انقلابی دارند و حال آنکه آرمان انقلاب اسلامی،طبق بیانات مکرر رهبر کبیر انقلاب، استکبار ستیزی است.

حاجی احمد در ادامه افزود :دشمن در برابر جمهوری اسلامی احساس خطر کرده و راهبرد دشمن ایجاد جبهه ای عظیم، وسیع، نامتناجنس و هدفشان نابودی و مهار کردن انقلاب اسلامی است که با تغییر در سبک زندگی، تجمل گرایی و تغییر سلیقه ها در بعد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی حاصل می شود.

وی تشکیل و اهتمام به جبهه مردمی نه حزبی، بصیرت داشتن و تکیه بر عناصر ماندگار اسلام ، ولایتمداری، حضور حداکثری مردم در میدان و انتخاب اصلح، از را هکارهایی است که  مقام معظم رهبری در مقابل اقدامات و هجمه های دشمن برشمرد.

متخصص فضای مجازی در پایان با تکیه بر فرمایشات حضرت آقا در چند سال اخیر؛ معیار و شاخصه های فرد اصلح برای ریاست جمهوری را متذکر شدو گفت : در بحث تبلیغات باید مواظب باشیم که جامعه دوقطبی پیش نیاید، مدد خواستن از خداوند برای شناخت فردی اصلح ، مشورت با افراد مطلع و مطمئن و تحقیق، برای همه افراد امری ضروری است .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.