#مسیحی ها به بهشت می روند!!!!

? آيا مسيحيا به بهشت ميرن؟ اگر ميرن پس ميشه گفت رفتن اونا به بهشت نسبت به ما آسون تره اونا کارهايي انجام ميدن که تو دين ما انجام دادن اون کارا ممنوعه خوب اونا گناهي ندارن چون از اول تو يه کشور مسيحي به دنيا اومدن آيا اين عدالته که مسيحيا هم تو اين دنيا هم اون دنيا خوش بگذرونن؟

✍️پاسخ:

✅رسيدن به رستگاري يا به عبارتي رفتن به بهشت داراي شرايطي است. بر طبق آموزه هاي ديني انسانها چند گروه هستند که برخي به سعادت مي رسند و برخي خير. آن گروهها عبارتند از:

1- پيروان هر پيامبر در عصر آن پيامبر به شرط ايمان و عمل صالح: يعني اگر پيروان هر پيامبر به آن پيامبر ايمان بياورند و عمل صالح انجام دهند، بهشتي خواهند شد.

2- پيروان پيامبر خاتم به شرط ايمان و عمل صالح: يعني پيروان حضرت رسول نيز به شرط ايمان و عمل صالح رستگار خواهد شد.

3- جاهل قاصر: اگر کسي جاهل قاصر باشد؛ يعني حرف حق به او نرسد يا اگر رسيد نتواند تشخيص دهد که حق است، اين گروه در صورتي که به حد توان خود عمل کنند، رستگار هستند.

4-جاهل مقصر: کسي است که مي توانست حرف حق را تشخيص دهد و تحقيق نکرد يا حرف حق را تشخيص داد و نپذيرفت، اين گروه به رستگاري نخواهند رسيد.

نتيجه: مسلمانان به شرط ايمان و عمل صالح رستگار خواهند شد و هر گروهي از فرقه هاي اسلامي اگر جاهل قاصر باشد، ممکن است به سعادت برسند و اگر جاهل مقصر باشند، هرگز به سعادت نخواهند رسيد.

در ضمن، نمی توان گفت که به یهشت رفتن مسیحیان راحت تر است.زیرا در عالم قبر دوباره آزمایش می شوند در حالی که مسلمانان به شرط ایمان و عمل صالح، از آزمایش قبر در امان هستند

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.