حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن


حضور حماسی درراهپیمایی ۲۲ بهمن، طلیعه حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهـوری

فرارسیدن ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است برای ادای شکر و سپاس به درگاه خدای متعال که در اوج ناباوری جهانیان، قدرت معنوی اسلام ناب را بر قدرت پوشالی مستکبران پیروز ساخت و بار دیگر تحقق وعده های خود را به نمایش گذاشت. پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی بود که مسیر تاریخ را تغییر داد و سرآغاز دوران عزت، استقلال، آزادی وپیشرفت ایران اسلامی و نیز شکل گیری جریان بیداری اسلامی در جهان گردید.

رهایی ملت ایران از چنگ استبداد و استعمار و دستیابی به خود باوری ملّی و بویژه استقلال فکری و فرهنگی در پرتو ایمان دینی و مجاهدت های مخلصانه و وحدت اقشار گوناگون مردم و تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که همچنان به عنوان یک سرمشق و تجربه گرانسنگ تاریخی و اجتماعی،پیش چشم نسل های آینده قرار دارد.

حفظ این دستاوردها مستلزم استمرار راهی است که شهیدان و ایثارگران به روی ملت ما گشودند مقاومت مؤمنانه و ایستادگی تا مرز شهادت، پیروی از ولایت فقیه به عنوان تنها شاخص عینی مسیر انقلاب، پرهیز از سرگرم شدن به مسائل فرعی و حاشیه ای، حفظ وحدت و انسجام در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضور و مشارکت فعال برای پیشرفت و تعالی کشور در همه عرصه ها، بصیرت عمیق و عبرت گرفتن از تجربه های پیشین شرایط لازم برای ادامه این راه نورانی است.

ملت ایران همانگونه که در فراز و نشیب های گذشته نشان داده است، با ایمان، وحدت و مجاهدت و با توکل به خدای متعال در برابر همه فشارها، تنگناها و توطئه ها بر سر پیمان خود ایستاده است و هرگز سر بر آستان بردگی جهانخواران و صهیونست ها فرود نخواهد آورد و به کژ اندیشان و بزدلان و سست عنصران نیز اجازه سازش و تسلیم نخواهد داد.

امروز نسل جوان انقلابی و دانشمند ما، به عنوان نیروهای تازه نفس انقلاب اسلامی در مصاف با جنگ نرم دشمنان هوشمندانه و با صلابت مقاوم و پابرجا است و با نوآوری های علمی فناورانه و نیز حضور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود پشتوانه استمرار و تکامل انقلاب اسلامی است.

امروز بخش گسترده ای از امت اسلامی، در کنار ملت ایران به دفاع از کیان اسلامی خود برخاسته و بیداری اسلامی را به یک جریان خروشان تبدیل ساخته است.

امروز مرز های رژیم جعلی اسرائیل به درون خانه های اشغالگران محدود شده و مرزهای انقلاب اسلامی در سراسر جوامع اسلامی توسعه یافته است.

همین حقایق آشکار نشانه استمرار الطاف الهی و شاخص های تبدیل انقلاب اسلامی به یک گفتمان و جریان رشد یابنده است.

حضور پور شور در  سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، ضرورت هوشیاری و حضور مردم، حفظ وحدت و انسجام و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای( دامت برکاته )را یادآوری می کند و امید وار است حضور حماسی در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، طلیعه شرکت پرشور و آگاهانه در انتخابات آینده ریاست جمهوری بوده و موجب پیشرفت بیشتر انقلاب و نظام در همه عرصه ها و پیروزی نهایی ملت ایران بر دشمنان و بدخواهان باشد.
إِنْ تَنْصُرُوا اللّه یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

  • نظر از: محب الشهدا
    1391/11/21 @ 07:06:29 ب.ظ

    محب الشهدا [عضو] 

    ممنون از مطلب زیباتون

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.