#کارگاه_مهارت_پژوهش_رایانه ای در علوم اسلامی

به همت انجمن  پژوهشی مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه (حبل المتین ) ،  کارگاهی با عنوان کارگاه مهارت پژوهش  رایانه ای در علوم اسلامی  به منظور آشنائی با مهمترین نرم افزارهای علوم اسلامی و شیوه استفا ده از آنها  در تاریخ چهارشنبه 10/8/96 با حضور جناب آقای سعید زمانی نماینده نرم افزارهای نور  از ساعت 13:30 الی 17 برگزار گردید .

 

جناب آقای سعید زمانی در باره منبع شناسی گفت : دانش پژوه نیازمند آن است که منابع دیگر هر دانش را علاوه بر متون درسی بشناسد،بر سیر تاریخ نگارش در آن دانش اشراف پیدا کند و جایگاه ویژه ای را که هرمنبع در آن دانش دارد باز شناسد .تنها در این صورت است که می تواند مطلوب خود را با سهولت بیشتری در منابع پیدا کند، مطلب مفیدی از چشم او دور نماند و با درنظر گرفتن جایگاه منابع از آنها استفاده نموده ، بر اساس گفته های آنها استنباط صحیح و اظهارنظردرست بنماید.

وی درباره آشنایی با نرم افزارهاو سایتهای مرجع ادامه داد:محقق بایستی با نرم افزارهای مربوطه به زمینه مورد مطالعه خود و همچنین پایگاههای مربوطه آشنائی داشته باشد تا بتواند در هر زمینه از نیازهای خود به مرجع پاسخگو مراجعه کرده  و به نحو احسن پاسخ مورد نظر خود را دریافت نماید.

در پایان به آموزش نرم افزار فقه اهل بیت پرداخت و به سوالات دانش پژوهان  در این زمینه پاسخ گفت.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.