#خسته و عصبانی ام.... چی کار کنم؟

دیگه از این زندگی یکنواخت خسته شدم و به تنگ اومدم. هیچ چیزی خوشحالم نمی کنه. وقتی فکر می کنم می بینم خیلی وقته که از ته دل نخندیدم. دیگه انگیزه ای برای تلاش کردن ندارم و فقط وقت تلف می کنم…

حسابی از دست خودم عصبانیم. راستشو بخواهید می خوام تو زندگیم تغییر ایجاد کنم اما نمی دونم چه طوری؟

واقعا چی کار باید کرد؟

دوست خوبم، اگه از همه چیز خسته شدی و حوصله نداری؛ اگه احساس می کنی عمرت داره تلف می شه، باید بدونی اولین قدم در ایجاد تغییرات، تغییر در طرز فکر توست. می پرسی چرا؟ چون در این شکی نیست که زندگی مشکلاتی رو سر راه ما قرار میده، اما با همه این ها، باید مشکلات رو به معنای قسمتی از هیاهوی زندگی بپذیریم تا بتونیم سختی ها رو تحمل و خوشبختی رو حس کنیم. اگه مشکلات نباشند، خوشبختی هم معنایی نداره. برای مفهوم دادن به زندگی و شاد بودن، راه هایی وجود داره که موفقیت ما رو در زندگی تضمین می کنه:

1.خدا را فراموش نکنیم: بهترین پناهگاه و تکیه گاه انسان ها در لحظات درماندگی و غنی ترین منبع انرژی و امید در همه حالات، درگاه خداوند یکتاست. آرامش معنوی، اجازه ورود افکار منفی را به ذهن ما نمی دهد. آغوش او حس کردنی است، امتحان کنید.

2.اگر انگیزه داشته باشیم، هرگز خسته نمی شویم: با آرامش یکجا بنشینیم و به زندگی مان نظم بدهیم. برنامه ریزی کنیم و برای خود انگیزه پیدا کنیم. اگر اهداف بزرگی داریم که برنامه ریزی برایشان سخت است، آن ها را به هدف های کوچکتری تقسیم کرده و برای رسیدن به آن هدف ها تلاش کنیم.

3.با افراد پرشور و فعال دوست شویم و از افکار و دید مثبت آن ها به زندگی الگو بگیریم: به یاد داشته باشیم، فرق بین آدم های خسته و شاد در یک چیز است: چگونگی دیدشان به مشکلات. در واقع با داشتن مشکلات هم می توان شاد بود.

4.بامشکلات، سرگرمی درست کنیم؛ اجازه ندهیم گرد و غبار گرفتاری های روزمره به ذهنمان رسوخ کند، بیایید در افکار شاد خود زندگی کنیم، در واقع گرفتاری ها را نوعی سرگرمی بدانیم که ما را شاد می کنند. می پرسید چه طور!!! با حل کردن مشکلات در کمال خونسردی و خلاقیت.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.